קרבן ראשון לסערה: נער כבן 13 נהרג בתאונת דרכים • שניים נוספים נפצעו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on קרבן ראשון לסערה: נער כבן 13 נהרג בתאונת דרכים • שניים נוספים נפצעו
    21:20
    26.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on עד לבירור האירוע: השוטר האלים ממירון הושעה ממג"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קרבן ראשון לסערה •  נער כבן 13 תושב ביתר עילית נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל היום (רביעי) בצהריים בתאונת דרכים בכביש 375 בקטע הכביש בין צור הדסה לבית שמש.

    צוותי מד"א ירושלים טיפלו בפצועים הנוספים, גבר בן 43 וצעיר בן 18 שפונו לבית החולים הדסה עין כרם. בתאונה היו מעורבים אוטובוס וכמה כלי רכב פרטיים. ככל הנראה אחד הרכבים החליק בשל תנאי מזג האוויר.

    מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 13:35 נמסר למד"א מרחב ירושלים על ת.ד. בכביש 375 מצור הדסה לכיוון בית שמש. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של נער כבן 13 ומפנים לבי"ח הדסה ע"כ 2 נפגעים, בהם: 1 בינוני, גבר כבן 43 ו 1 קל כבן 18".

    פאראמדיק מד"א דן דרורי שהגיע למקום מספר: "מדובר בתאונת דרכים בתנאי דרך קשים, על הכביש יש שלג וברד, בצד הכביש, סמוך לרכב מסחרי שכב נער כבן 13 ללא רוח חיים עם חבלה קשה מאוד בפלג גופו העליון, אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס שהחליק לכיוון שלו, בסמוך אליו היה גבר כבן 52 עם חבלת ראש, בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבי"ח יחד עם צעיר נוסף כבן 16 שהיה ברכב אחר ונפצע גם הוא בראשו באורח בינוני בתאונה".

    מדובר המשטרה נמסר: כי מחקירה ראשונית של בוחני התנועה עולה כי אוטובוס אגד, ריק מנוסעים, נסע בציר 375 מכיוון צור הדסה לכיוון מטע. בסמוך למטע איבד ככה״נ נהג האוטובוס שליטה ופגע ברכב שעמד בצד הדרך ובנוסעיו שהיו מחוץ לרכב. כתוצאה מהתאונה נקבע מותו של ילד כבן 13 ופונו מהזירה נהג הרכב הפרטי ונהג האוטובוס במצב בינוני להדסה עין כרם. מתנהלת חקירה ע״י בוחני את״ן ירושלים ונהג האוטובוס יחקר בתום הטיפול הרפואי.



    0 תגובות